Komentarai V. Landsbergio kerštas Laisvės gynėjams ir Tautai

  • To Marijonas 2016-01-18 18:23   87.247.117.201

    Dėl tech. klaidos Lotos komentaras atsidūrė ne tinkamoje vietoje: jis yra skirtas Marijonui.

  • Lota 2016-01-18 18:18   87.247.117.201

    Ačiū už puikų komentarą, su viskuo sutinku 100 %.

  • Kestutis 2016-01-15 10:45   88.119.141.145

    Saugumo darbuotojas.

  • Donda 2016-01-13 22:06   94.244.103.11

    Kažkodėl tas Landsbergio kerštas Tautai man atrodo labai jau vaikiškas: iš pykčio mamai prikakosiu kelnes. Gal tai simptomai?

    • jūratė 2016-01-17 11:49   10.169.2.129

      per daug jau su primigtyvinta….kvailas palyginimas

  • manau 2016-01-13 18:38   86.100.101.209

    susireikšmino ir pamiršo , kad jei ne Tauta ,tai ir būtų likę sovietiniais profesoriais , partorgais , kolūkių pirmininkais ir t.t.

  • Sigitas 2016-01-13 18:27   78.62.6.205

    Gerai Artūras rašo,tuo metu Lanzbergis padėjo,bet ir daug pakenkė vėliau.Todėl matydami tokią neteisybę žmonės metėsi vėl prie komunistų ,ir nubalsavo prieš jį.Todėl dabar gali nedejuoti,tauta visada pasirinks išlikimo variantą,koks vadas bebūtų,tik avys eina paskui aviną į bedugnę.

  • bronė 2016-01-13 17:50   78.61.139.131

    Pritariu išdėstytoms grb.Račo mintims.Prof.Lansbergis per daug susireikšminęs ir jo nedalyvavimas iškilmingame posėdyje,tai tik dar kartą įrodo jo nepagarbą kitiems……………

    • klausimas 2016-01-13 18:08   84.46.222.213

      Ar privalėjo dalyvauti? V. Landsbergis gal pasielgė kaip laisvas žmogus. Kur nori ten ir dalyvauja. Seimas irgi laisvas savo pasirinkimuose kam nori tam ir skiria premijas. Nebūtina visur įžvelgti kažkokio keršto.

      • atsakymas 2016-01-13 19:59   78.57.247.193

        taip, visi laisvi, tai ko čia tada visa žiniasklaida taip viduriuoja? TV3, kuri pasiskelbė populiariausia TV per žinias apie sausio įvykius visai nepasakojo. Reportažas buvo tik apie tai, kad Lansbergiui kažkas kažko nedavė ir jis pasijuto labai nuskriaustas.

  • Piliečiui 2016-01-13 17:07   86.100.101.209

    V. Landsbergis – žmogus, kuriam Tauta tais metais patikėjo postą. Tai – atsakomybė ir tarnystė Tautai. Kaip jis ją įvykdė, nuomonių gali būti įvairių, bet Tauta neprivalo nuolat dėkoti ir lankstytis. Manau, jis turėtų būti dėkingas žmonėms ir likimui, kad jam buvo suteikta tokia garbė ir kiek leidžia jėgos Tautą vienyti laisvės išsaugojimui . Kokios gali būti ambicijos dėl apdovanojimo ? Deja, liūdna …

  • sigitas 2016-01-13 14:33   78.57.247.193

    kai Seimas pereitais metais nusprendė neskirti Lansbergiui tos premijos, maniau, kad tai klaidingas sprendimas. Po šio Lansbergio demaršo taip nemanau. Seimas teisingai pasielgė. Man tik apmaudu, kad šis negarbingas žmogus, štai jau 25 metus daro neigiamą įtaką Lietuvos politiniam gyvenimui. Tai ženkliai perilgai. Jis privalėjo išnykti iš Lietuvos politinės orbitos jau kokiais 1995-1997 metais. Užsibuvo šis negarbingas žmogelis.

  • Pensininke 2016-01-13 13:32   89.116.191.14

    Labai teisingas ir taklus straipsnis, o visdelto butu galima prideti ir apie kreidutemis rasoma zodi “TIESA”, kurio bijoma rasyti.

  • Piliečiui 2016-01-13 11:18   86.100.101.209

    o jūs kokios šalies pilietis ? Tikiuosi, kad Lietuvos , nes reiškiate nuomonę apie Lietuvą . A.Račas taip pat Lietuvos pilietis , tai kodėl jis negali turėti savo nuomonės ? Ar tik Jūs galite reikštis ? Kodėl visus auklėjat kaip turime mąstyti ? Dar liko parašyti , kad esame vata , kremliniai ir t.t. Aš esu Laisvės gynėjas ir pritariu A.Račo nuomonei . Kodėl negalima pono V. Lansbergio pakviesti į Seimą be Laisvės premijos ? Niekas nenuvertino jo indėlio ir A.Račas apie tai rašo ir aš taip manau, bet ….kame čia veidmainystė ?
    Kodėl Jūs negalite elgtis pozityviai ir kartu su visa Tauta švęsti ? Kam tas skaldymas ?

    Aš taip manau .

    • Pilietis 2016-01-13 15:16   85.206.130.151

      O pačiam (kaip Laisvės gynėjui) yra taip svarbu, kad Landsbergis dalyvautų Seimo renginiuose? Iš kur atsirado ta prievolė Landsbergiui eiti į Seimą? Jis laisvas žmogus ir gali rinktis. Dalyvavo renginyje prie Seimo, pasakė kalbą ir ko dar mums trūksta??? O Račas apsimeta labai susirūpinusiu ir skelbia, kad Landsbergis keršija Laisvės gynėjams ir Tautai! Jeigu taip “svarbus” jo dalyvavimas Seimo renginyje, tai tada ne žuvę žmonės ir mūsų iškovota Laisvė yra pagrindinis dalykas kodėl minime Sausio 13-ąją.

      • Piliečiui 2016-01-13 15:39   86.100.101.209

        šiandien man jau nesvarbu , kad dalyvautų , kada neskyrė premijos galvojau kitaip :) taip , laisvas žmogus , gali dalyvauti kur nori , tik …..kam tada tos viešos jo kalbos , kad gaila seimo , daug pavydo ir t.t. Neskanu :))))

        • Pilietis 2016-01-13 15:57   85.206.130.151

          O pritarti minčiai, kad tai yra kerštas Laisvės gynėjams ir Tautai yra labai skanu? Ar tiesiog norisi, kad tai būtų tiesa ir tada būtų galima paloti?

          • Piliečiui 2016-01-13 16:33   86.100.101.209

            aš manau , kad tai yra ne tik kerštas , bet ir Tautos skaldymas :) Manau , kad ambicijas reikėjo palikti šone ir pasirūpinti , kad mes visa Tauta kartu pozityviai minėtume Sausio 13 . Prieš 25 m sugebėjome būti kartu , o dabar vienybės labai reikia . Todėl man tas viešas “gailestis” ir neskanus . Pilieti , nereikia manipuliuoti faktais . Mano “plojimai” atsirado po viešo “gailesčio” :)

  • Darius K. 2016-01-13 10:36   84.203.52.59

    Puikus straipnis apie žemiškuosius – nežemiškuosius dievus. Tik žmonių giminė taip jau suresta, kad negali gyventi be stabų ir jų garbinimo. Ir tuo pačiu – be velnių ir jų niekinimo.

  • Pilietis 2016-01-13 09:53   85.206.130.151

    O Račas paklausė nors vieno Laisvės gynėjo? Ar čia tik jo emocijomis ir nusistatymais paremta nuomonė? Pagerbti galima tiek Seime, tiek prie laužo, tiek tiesiogiai bendraujant su visais Lietuvos žmonėmis. Ir ne Račui spręsti kas yra svarbiau ir kaip tai reikia daryti. Seime vieną dieną aiškina, kad Laisvės premijos nevertas, o kitą dieną jau kviečią į renginius! Ar tai ne veidmainystė? Vietoj to, kad parašytų ką nors pozityvaus, tai Sausio 13-ąją Račas papylė purvo. Liūdna.

    • :) 2016-01-13 10:40   77.247.181.163

      Drg. Pilieti teisingai mąstote pagerbti galima visur ir taip reikėjo daryti visus 25 metus, o ne brautis prie tribūnos ir pilti pamazgas. O Laisvės premijos šis faktinis pensininkas nevertas, tokia buvo seimo valia.

    • Eduardas 2016-01-13 11:10   212.117.12.15

      O kas yra (jusu supratimu) Laisves gynejas , kurio reikejo atsiklausti ? Kaip jus isivaizduojate tiesiogini bendravima su VISAIS Lietuvos zmonemis ? Sakote, kad ne Račui spresti. O kas turi spresti jusu supratimu ? Ar visada galvojate, kad nuomone paremta faktais ir argumentais yra purvas ?

  • ačiū 2016-01-13 09:23   86.100.101.209

    puikus , nieko nežeminantis straipsnis . Aš manyčiau , čia net ne kerštas , o eilinis Tautos skaldymas ir dar tokia proga . Apgailėtina …. Gerai , kad ponas V. Landsbergis negavo apdovanojimo , pasirodo Seimas buvo teisus.

  • Vidas 2016-01-13 07:07   84.15.188.237

    Puiku, didžiuojuosi A. Raču. Tobula ir tiek, verta atsvara brukamų simbolių pagrįstumui.

  • Arūnas KLP 2016-01-13 06:57   86.100.80.36

    štai dėl tokių straipsnių aš gerbiu Faktai.lt
    A.A. Vytautas Petkevičius vis gi labai gerą knygą parašė apie “Durnių laivą”…

  • bang 2016-01-13 00:19   86.100.62.150

    “Ar savanoriai būtų išėję į Pakaunės miškus 1993-ųjų rudenį, kai prezidentu buvo išrinktas ne V.Landsbergis.” – biški logikos nepagaunu. Čia tęsiant mintį, jei valstybei būtų vadovavęs ne V.Landsbergis ?

  • Jura 2016-01-12 23:24   77.221.95.177

    Nereikia taip nurašyti žmonių,kurie tikrai tuo metu turėjo didelės įtakos visiems mums siekiant laisvės ir nepriklausomybės. Ir kodėl p.V.Landsbergis nenusipelnė šio garbingo apdovanojimo? Kodėl dabar p.Ačas smerkia šį istorinį veikėją? Kokį asmenį galite pasiūlyti daugiau nusipelniusį, neskaitant žuvusiųjų? Kad jam skaudu už neįvertinimą? Juk tai žmogiška. Kiekvienam butu skaudu…ir p.Ačui, tik jis nedrįstų viešai pasakyti. Pagarba turi buti ir gyviems, ne tik mirusiems. P.Landsbergis manau, tikrai ne kartą yra pagerbęs žuvusius sausio 13 d, todėl šis jo nedalyvavimas seimo minėjime man yra suprantamas ir visiškai pateisinamas. Aš jį suprantu ir palaikau.

  • rims 2016-01-12 22:39   62.80.227.238

    Taikliai parasyta…nenuvertinant nuopelnu,bet ir isskiriant jo negerus darbus…

  • Marijonas 2016-01-12 22:37   84.15.181.89

    Straipsnyje, deja, yra klaida, na ne visai jūsų klaida, o dažna besikartojanti klišė, konkrečiai: “nuo pat 1990 metų Kovo 11-osios buvo faktinis valstybės vadovas” V. Landsbergis niekada nebuvo faktiniu šalies vadovu. Tai jo garbintojų sukurpta legenda, mitas, iliuzija, troškiamybė. Tuomet galiojo Laikinasis pagrindinis įstatymas ir aukščiausia valdžia priklausė Aukščiausiai Tarybai. Būtent visai AT, visas parlamentas ir buvo aukščiausia ir faktinė valdžia. O Laikiname pagrindiniame įstatyme 86 straipsnyje Aukščiausios Tarybos pirmininko funkcijos buvo aiškiai apibrėžtos: “Lietuvos Respublikos Aukščiausiosios Tarybos Pirmininkas yra aukščiausias Lietuvos Respublikos pareigūnas ir atstovauja Lietuvos Respubliką tarptautiniuose santykiuose.” Aukščiausias pareigūnas (bet ne vadovas) ir valstybės atstovas, tik tiek. Galų gale dar yra Konstitucinio teismo išaiškinimas, kad tuometis AT primininko postas negali būti lyginimas ir tapatinimas su prezidento postu, tai yra su tuo kas yra šalies vadovas. Taip, Vytautas Landsbergis yra prisidėjęs prie Lietuvos nepriklausomybės, bet šalies vadovu niekada nebuvo.
    Su viskuo ką toliau surašėte absoliučiai sutinku. V.Landsbergio arogancija ir susireikšminimas tiesiog veržte veržiasi.

    • PЄTRVS 2016-01-13 10:42   192.168.1.215

      Labai geras ir argumentuotas pastebėjimas. Man irgi kilo kai kurių klausimų: jei jau iš tikro tuometis AT pirmininkas atitiko faktinio valstybės vadovo pozicijas, tuomet kuriam galui konservatoriai šitą klausimą, taip atkakliai ir įkyriai mėgina prasukti pro kiekvienos kadencijos Seimo balsavimo mašiną? Vadinasi trūksta teisinio pagrindo šiam farsui įtvirtinti.

  • Vytautas 2016-01-12 22:35   78.61.38.237

    Sausio 13-ąją tuometinė valdžia buvo ginama eilinių žmonių. Išlikęs toje valdžioje iki dabar,V. Landsbergis panoro būti dar aukščiau visų… Na, gal šiandien seime ir vėl būtų gavęs ta proga kokį atminimo medalį (jau kokį 25-ą…), gėlių, pasakyti kalbą nuo tribūnos, susitikti su likusiais signatarais ir buvusiais bendražygiais…O dabar savotiškai partizanauja. Kažkiek, keista, kad dabartinis veiksmas vyksta jo rankomis, anksčiau buvo gudresnis…
    Užtat šiandien seime žiniasklaidai plačiau ir aktyviau galėjo pasisakyti Audrius Butkevičius.


Komentuoti galima trisdešimt dienų nuo straipsnio paskelbimo.

Komentuoti

Komentavimo taisyklės ir atsakomybė

M